Sacrifice

I ca 9 veckor nu har jag tittat på supernatural, jag var fast i serien efter avsnitt 1. Det gick lite segt i början, men de senaste veckorna har jag nästan bara sett supernatural. Är väldigt glad att jag valde att se denna serie. 
Jag såg nyss säsongsfinalen av säsong 8, och jag håller med om att det var en av de bästa säsongsfinalerna serien haft. Åh, jag kan knappt vänta till säsong 9, endast 99 dagar kvar - kan oktober komma snabbare? lol 
Hur ska jag överleva 99 dagar utan underbara Sam och Dean och min älskade Castiel? 
♥ L I S A ♥:

- ja, det var faktiskt jättekul! :)

Dana :

mysigt det ser ut! :)

Svar: Riktigt mysigt var det (:
Emelie Hedqvist

Patricia:

Haha det är så frustrerande när man måste vänta på en serie så länge:P

Svar: Haha, eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh älskar supernatural!

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Veckans blogg är nu avslutad, kika här om de var du som vann http://alicelindstrom.se/2013/july/vinnaren-av-veckans-blogg-2.html#comment
Det kommer tyvärr inte en ny chans, men vill passa på att tipsa dig om min tävling där man kan vinna en goodiebag med smink från e.l.f http://alicelindstrom.se/2013/july/tavling-vinn-smink-fran-elf-2.html#comment

Kommentera inlägget här: