Oz the Great and Powerful

Filmen som jag hade tänkt titta på ikväll har jag velat se väldigt länge nu. Oz the Great and Powerfull. 
Tycker att det verkar vara en ganska charmig film. ^^
Har ni sett den? Vad tyckte ni i så fall?
 
A small-time magician is swept away to an enchanted land and is forced into a power struggle between three witches." - IMDb
 
Ebba:

Tack så mycket!

Sara Ekman:

Den vill jag se :)

Svar: Riktigt bra film :)
Emelie Hedqvist

Kornelia Grönvall:

Sv - ja verkligen, jordgubbar måste man bara älska! Eller hur haha? :D

Kornelia Grönvall:

Sv - ja verkligen, jordgubbar måste man bara älska! Eller hur haha? :D

Svar: Ja, verkligen, haha ^^
Emelie Hedqvist

Molly Bergström - MOOOLLYS.SE:

Godnatt och sov så gott ^^, Hoppas du får en fin start på fredagen!

Svar: (även fast det inte längre är fredag) Tack desamma! :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Åh, vill se den!! :)

Svar: Riktigt bra film :D
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Jag har inte sett den filmen, men kanske ska ta och göra det! :)

Svar: Tycker jag verkligen att du ska göra, väldigt bra :)
Emelie Hedqvist

Denise Wallin:

Jag har sett den, den är jättebra! :D

Svar: Ja, visst är den bra! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: