Myskväll

Söndagar är oftat dagen då jag drar fram en massa skönhetsprodukter och kör på för fullt med en typ av spa-dag, denna söndag är inget undantag. Ser en film, äter fruktsallad, dricker te, använder ansiktsmask, målar naglarna, fixar en pedikyr och sådant mysigt. 
Jag hoppas att även mina söta bloggläsare har en riktigt mysig kväll! 
Kajsa Johansson:

Hemma spa-dagar är härliga dom! :)

Svar: Ja, men eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Kajsa:

sv: tack :D
ser sjukt mysigt ut!

Svar: Riktigt mysigt var det :)
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

Mysigt!
- Den funkade :)

Svar: Jo, verkligen mysigt :D
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

Mysigt!
- Den funkade :)

♫♪ sandra:

mysigt!

Svar: Oja, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Ebba:

Låter jättemysigt! Allt bra? Svara gärna på min blogg. :) www.bebba.devote.se

Svar: Verkligen supermysigt! Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Celine:

- Bara en dag kvar! Gaaah haha :D

Svar: Bara några timmar kvar nu! Can't wait ^^
Emelie Hedqvist

claes-göran olofsson:

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Linnéa:

Precis som mina söndag kvällar brukar se ut! Va många fina Isadora lack du har!

Svar: Alltid lika härligt med sådana kvällar ^^ Tackar!
Emelie Hedqvist

Ida:

Mysigt!

sv: Tack:)

Svar: Oja, riktigt mysigt :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Åh så mysigt och skönt :D

Svar: Ja, verkligen :')
Emelie Hedqvist

Silvia:

Vilken fin blogg. Kika in på min blogg ;)

Svar: Tack du! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Tack tack :)
Åh var mysigt och härligt!

Svar: Verkligen mysigt :)
Emelie Hedqvist

sara:

Åh gud så mysigt och skönt! :)

Svar: Oja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Beauty For Life - en skönhetsblogg för alla:

Skönt med spakväll! :)

Svar: Alltid! :D
Emelie Hedqvist

Beauty For Life - en skönhetsblogg för alla:

Skönt med spakväll! :)

Julia:

Så mysigt! :D

Svar: Oja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Mys!

Svar: Indeed (:
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Åh vad gött det ser ut, blev det lika bra som det ser ut? :)
Kram

Svar: Oja, det blev verkligen lika bra som de såg ut, haha ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

Milina:

Åh vad mysigt! :)

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: