Jag träffade Anton Ewald♥

Så, idag måste vara dagen från mina drömmar. Finns ingen annan förklarning. Jag har fått sto och glo på Anton Ewald live! Aaah, för snygg människa. 
Han satt och signerade inne i stan, inte kunde jag missa det. Ikväll är det RIX FM festival här i Luleå, eftersom att Anton är där så är jag också där.
Kär
Olivia:

Så himla fiiiin!

Svar: Eller hur :')
Emelie Hedqvist

Lalitta:

Kul att få träffa Anton!

sv: Åh tackar!

Svar: Helt underbart! ^^
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: de är hur hemskt som helst :/

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

sv: Tack så jättemycket:)

- Caroline:

Han är sååå snygg!

Svar: Åååh, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Så kul! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Kuul! :D var också där och lyssnade.

Svar: Ah, awesome! :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

Åh, vad kul:)
sv: ellerhur!:)

Svar: Helt klart :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

vad kul! :)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Altin:

Va gärna med i veckans blogg!:D lifeofaltin.blogg.se/2013/july/veckans-blogg.html#comment

Svar: Åh, ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Samira:

Vill du göra bloglovinbyte?

Svar: Använder tyvärr inte bloglovin, sorry ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Tack!

Vad har du för planer resten av sommaren?

Svar: Faktiskt inte, ska bara leva dag för dag, haha. Själv då?
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Vad roligt för dig! :)

Svar: Åh, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: