Hanna Marin Leopard Nails

Jag vet att det bara gått en vecka sedan jag gjorde en Hanna Marin nageldesign, men jag kunde inte vänta nå mer med denna. Det är den design som syns i avsnitt 16, säsong 2. Jag ville även göra denna design för jag har aldrig förr gjort leopard mönster, vilket jag fann vara väldigt kul! 
Resultatet:
Inspirationen:
Emilia:

Tack! :) Åh vilka snygga naglar, mega snyggt :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Sv: det va det :)

Snyggt!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Tuuli Elmgren:

Fin blogg!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Annika:

SV: tack så mycket :D

Cajsa Lindahl:

right!? och billig också.. ;-) Hela outfiten kostar typ lika mycket som ett par jeans i sverige.:P OCH DET ÄR INGEN FRAKT!

♡ ELSA ♡:

Svar: Tack så mycket, okej! :D
Allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

ebba:

snyggt!
Sv: tack, är så nöjd :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Ammie♡:

Snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Linn Ahlex:

sV: tack <3

elin stridh:

men orkar inte vad snyggt, är det din längd eller är det tippar? :)

Svar: Åh, tack söta du! Det är mina egna naglar, inga tippar eller så. :)
Emelie Hedqvist

Malin:

Sv: Jadå! :)

ELIN:

åh va fina :D
sv: ja det blev det också! hur blev ditt juli? :)

Svar: Tack du! Månaden juli var riktigt underbar för mig (:
Emelie Hedqvist

emelie:

galet snygga naglar!!:D

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Super snygga naglar! :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Sharon:

Omajjgaad dina naglar! :O Blir så avundsjuk, nu har du blivit min förebild när det gäller naglar, haha.. =)
Sv: Tackar tackar =)

Svar: Åh, så gullig du är, tack! ♥
Emelie Hedqvist

Linda [fotoblogg]:

Så snyggt!
Sv: Tack :)

Svar: Men tack! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snyggt!!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

JOSEFIN my milkshake:

jisses vad snyggt! du borde visa hur du gjorde!:)

Svar: Oj, tack du! Kanske slänger upp nå sånt nån gång, haha ^^
Emelie Hedqvist

Joss:

Tack så mycket :D

Jättefina naglar!

Svar: Tack själv! :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Coola naglar!

Svar: Taack :)
Emelie Hedqvist

Amanda Johansson:

Snyggt det blev :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Annika Soulcityguide:

Coola nails!

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

linah brown:

sjuukt fint!

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

så fint!:)

sv: tack! :D

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

hur fan har du lyckats spara dom utan att dom går av haha tips? :D

Svar: Haha! Jag har från grunden starka naglar, men n'r jag bestämde mig för att växa ut dom använde jag mig av stärkande lack - för mig fungerade det riktigt bra, men jag vet att det inte är fallet för alla.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: