17 år

Idag blev jag 17 år gammal. Jag hade en härlig dag i värmen med familjen. Paket, snyggaste tårtan ever och glatt umgänge - vad mer frågar man efter. 
Bilder från dagen kommer här: 
Happy birthday till mig, may the odds be ever in my favor. ;D
♡ ELSA ♡:

Svar: Ja, hihi! :D
Allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

-A:

Grattis, så här i efterskott.

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

frida:

grattis i efterskott! :)

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Grattis i efterskott! Jätte fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

GRATTIS, i efterskott!

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Darksess:

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack Malin! :D
Emelie Hedqvist

kajza ♥:

Så fin blogg!

Gå gärna in på min blogg och kommentera vilka slags inlägg och videos du skulle vilja se på min blogg! :D Helst videos, för jag har börjat med youtube! :D
Skulle betyda! :D

Svar: Tack du!
Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Lovisa- genom hela usa:

Sv; Underbara bilder från en underbar resa!
Grattis på födelsedagen :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

KONSERTFOTOGRAF:

Grattis i efterskott!! Vad många fina grejer du fick! :)
sv: tack så mycket! :)

Svar: Tackar! :D Ja, men visst fick jag, hehe.
Emelie Hedqvist

Sarah:

Grattis i efterskott :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Härliga bilder!
Grattis lite i efterskott!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: