Room tour

Eftersom att jag för tillfället inte har allt för mycket att skriva om så passar jag på att visa mitt rum - yäy, så kul. Jag fick faktiskt frågan om jag skulle kunna visa mitt rum, so why not. 

Take a look: 

 

På hyllan vid min säng har jag de flesta av mina twilight-saker, ovanför sänggaveln - bredvid 'capre diem' hänger min drömfångare och på sängen finner ni min 12 år gamla nalle Nonno. ^^ 

Vid sängens fotände finner vi min TV, filmer, böcker och sådant trevligt. 

Skrivbordet, här har jag charmiga saker som Ulrik Munther's autograf, HP-smycken, en (tom)chokladask. Vanligtvis är det också fullt med skolböcker, papper och annat ack så kul. Dörren min är fint utsmyckad med twilight-posters. 

Min älskade HP-hylla. Här har jag bland annat alla böcker, en love potion, the elder wand, Harry Potter's acceptance letter, Marauder's map, time-turner, deathly hallows halsband,chokladgroda, horcrux halsband, Yule ball inbjudan, platform 9 3/4 biljett. 

madeleine:

- åh tack!, det rullar på. hur äre själv? :)

Svar: Det är bara bra med mig ^^
Emelie Hedqvist

Hanna:

sv; tack så mycket :)

benedit ♥:

fint rum!

sv; hihi ja det är också mysigt :D allt bra?
kram

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Julia:

Vad fint :D
sv: ja filmen var superbra och maten jättegod :) kram

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: tack så mycket! :) kram

Malin Wederberg:

Jättefint! :)

Tips - Tävling på min blogg, vinn ett egetdesignat mobilskal.

Svar: Tack :)
Tack för tipset, jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Hej nu är veckans grymmaste dragna kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig nu igen.

Tea B:

Sv: Den är verkligen superbra! Tack desamma :)

Matilda Johansson:

Svar: Ja :)
Fint rumt!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥:

Vinnaren av helgens blogg är nu dragen, kika in på bloggen och se om det var du som vann.

Kram ♥

Linn Strömberg:

Nu finns vinanrna av veckans blogg + en ny omgång uppe på bloggen :D
http://quad.blogg.se/2013/january/veckans-blogg-vinare-ny-omgang-2-3.html#comment

EMMA | Foto & Mode:

Mysigt! :)

Sv: Tack så mycket! Åh gud ja, vill ha sol och värme nu, är rätt trött på all denna snö faktisk. haha!
kramis

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: