New nail design

Jag kunde inte komma på vad jag skulle kalla min senaste design. 

Den är färgglad, lite ränder, trianglar, halvcirklar. Well, här är resultatet: 

Gillar effekten att mönsterna överlappar vandra. :) 

ladies.webblogg.se:

Snyggt! Allt bra med dig? :)

Svar: Tackar. Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Sofia:

Vinnaren utav bikinin ligger uppe på bloggen :)

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Martina:

Tack :) Haha jädrans vad serier du kollar på, jag trodde ja va gaaalen :) OCH harry potter e ju awesome :) Haha känner mig som ett barn :P

Svar: Haha, jadu..jag har lätt för att bli besatt kan man säga ^^
HP är verkligen helt underbart!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Åh va snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice Gustafsson:

så snyggt!

Svar: Tack, tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: