♥Inspiration♥

Jag är så taggad inför morgondagens nya pretty little liars avsnitt! 

Känns som om jag har väntat i en evighet. 

Veckans inspiration blir därför PLL fashion. 

 

 Bildkälla: we♥it

Jag avgudar deras kläder och styling. Dom är allt för snygga, önskar verkligen att jag hade deras garderob.

Julia :

Sv:Tack så mycket! :D

Alva:

Sv; Tack så mycket! Fin blogg du har med! :) Hur mår du då? :)

Svar: Tack själv. Jag mår bara bra, hur mår du? :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

sv; tack :)

Cinda Ben Sassi:

sv; ja haha, men vill du följa mig på bloglovin, så följer jag dig ( bloglovin ) byte :P
kram

Svar: Jag brukar inte använda bloglovin så mycket. Men jag skulle kunna följa dig. (:
Emelie Hedqvist

Elin♥:

Sv; Åh tack! Ställ gärna en fråga i min frågestund :D

Svar: Jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

tankar och känslor:

fin blogg, har veckans blogg i bloggen kolla gärna ifall du vill delta !

Svar: Tack! Jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: tack :D

tatoobitch:

Tror inte du behöver vara avis, din garderob verkar vara rätt så full, snygg och påkostad. :)

Svar: Haha, så sant så. Men lite PLL kläder skulle ju inte skada? ;)))
Emelie Hedqvist

Lina:

Älskar pretty little liars!
- Åh tack, jag komenterar när du får din länkning den kommer innom några dar..

Svar: Åh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tack snälla söta, vad glad jag blir <3

Linn Bank:

Jag älskar Pretty Little Liars! Det startar igång igen nu i natt! Längtar!!!

Svar: Åh jag med, längtar som tusan. Önskar att det inte vore skola imorgon, då hade jag lätt stannat uppe och kollat. ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: