HIMYM + 2 broke girls

Ytterligare 2 av de serier som jag tittar på är tillbaka. How I met your mother och 2 broke girls. 

Nu väntar jag bara på Criminal mind, The vampire diaries, Glee och The walking dead.

Väntar såklart också på teen wolf, true blood, perception och awkward - dom serierna har sina säsongspremiärer under våren/sommaren. ^^ 

 

Jag känner mig ganska taggad över HIMYM, känns som om vi börjar närma oss att få veta vem 'the mother' är. I serien är det just nu 4 månader kvar till bröllopet där dom träffas. Det är ganska exakt 4 månader kvar av säsong 8, kommer vi få träffa henne i sista avsnittet?    

2 broke girls fortsätter basically som vanligt, lika charmigt som alltid.      

 

Det här blir ett bra serie-år. I can feel it. 

Bilderna är länkade. 

Malin Wederberg:

HIMYM är så bra! :D

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

The vampire diaries har premiär nästa lördag om jag kommer ihåg datumet rätt :D

Svar: I USA är det imorgon som TVD kommer tillbaka, så det betyder att på fredag går det att se avsnittet i Sverige. Det är helt rätt att det kommer tillbaka nästa lördag, men endast svensk TV. ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: