Fredag, fredag♥

Och så var första skol-veckan över. Så underbart skönt. 

Efter denna vecka kan jag konstatera att mitt schema är helt okej, mina lärare är jag ganska nöjd med, men jag saknar verkligen jullovet och att kunna sova. 

Denna helg kommer jag att ägna åt plugg, massa mys-tid och sovmorgon♥

 

Jag hoppas att mina söta läsare har en bra dag. 

 

Bild från idag, lägg märke till mitt awesome 'flying key' HP halsband. (;

Theres c::

-tack detsamma! :)

Kajsa och Tuva:

Nu har vi DAGENS BLOGG i vår blogg, gå in och anmäl dig.. riktigt enkla regler!

Kram!

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in.
Kram! :)
Emelie Hedqvist

Micaela - En blogg om allt mellan himmel och jord.:

sv: ja visst är det! Samma här, blev helt kär i skorna!:D

ebba:

hoppas du får en bra lördag !
allt bra ? :)

Svar: Desamma! (:
Allt är bra med mig. Själv du, allt bra?
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Vinnaren av dagens blogg är vald. Du hittar vinnaren här: http://darksess.com/2013/january/vinnare-av-dagens-blogg.html
Ny tävling är startad så klicka dig in på min blogg för att delta!

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Katja - Säljer Mary Kay produkter:

Sv: Ja visst är hon? :)

amanda:

sv: tack :D

Emma:

Tack så mycket! :D

FELICIA:

Ja det var smarrigt :D

merei:

söt du är!

Svar: Taack (:
Emelie Hedqvist

Ebba Green:

sv: tack :)

Fr:

fin blogg!

det skulle vara kul om du önskar ett inlägg i min blogg ha en trevlig lördag kram!

Svar: Tack! :)
Jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

Fanny:

Sv; Tack :)

Kajsa:

Nu är DAGENS BLOGG avgjord, gå in och kolla om du vann och glöm inte att anmäla dig igen!



Kram!

Svar: Jag ska ta en titt, tack för tipset (:
Emelie Hedqvist

GeMina Arts:

Sv: Tack för din fina kommentar! Glada vi blir :)

evelina:

Har just nu frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga :)

Svar: Tack för tipset, ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Liborius:

alltid skönt med helg:)

Svar: Ja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: