Fishtail braid nails

Årets första nageldesign och jag blir lat. 

"Flätade" naglar är nog bland det enklaste man kan göra, egentligen. Och jag gjorde det på en nagel, haha. 

Jag tyckte att det skulle bli lite för mycket med flätor på alla naglar, så egentligen var jag inte lat. 

Här är resultatet och årets första nageldesign: 

linn och matilda:

Tack så mycket, fin blogg du med och riktigt snygg flätmålning hihi!
allt bra annars?

kram

Svar: Tackar, tackar. :) Allt är bara bra med mig, hur är det själv?
Kram!
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

haha ja det är en kul serie :) hihi

Rijalda :

Fina kram http://mylifeasrijalda.blogg.se/

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

H A N N A ❤:

sv: Åh jag med! Vilket avsnitt är du på? :D

Svar: Jag väntar på avsnittet som kommer ut om 10 dagar, After School Special, avsnitt 10 säsong 4 :) Vilket avsnitt är du på?
Emelie Hedqvist

Anonym:

tack! :)

LINNEA:

är det lösnaglar? :)

Svar: Nej, det är mina egna naglar (:
Emelie Hedqvist

LINNEA:

åh gud va nice ! :)

svara hellre i vanlig kommerntar tack ! kram

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: