Dagens outfit

Linne från BikBok, byxor från BikBok, smycken från Ani's smycken och en sidbena(!). Så såg jag ut idag. (:

evelina:

sv: åh tack så mycket, och detsamma! :)

Lovisa:

Sv; vad bra! Haha. Kram!

Svar: Kram :)
Emelie Hedqvist

isabella Isaksson:

Tack för svar :) <3

Fin blogg had du oxå! :)
Kram <3

Svar: Tack själv. Kram♥
Emelie Hedqvist

- Caroline:

sv; Haha eller hur!

Jojjo:

Sv: Tack, din blogg är också fin :)

Svar: Tack själv :)
Emelie Hedqvist

A ll y s a n d r a:

svar: visst haha :D
vad gör du?:)

Svar: Just nu gör jag inte så mycket, slapnar av med en bok och lite musik (:
Vad gör du då?
Emelie Hedqvist

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Missa inte Tävlingen i min blogg där du kan vinna Spot Stick som är en bakteriedödande olja. Jättebra mot finnar, insektsbett & massor med andra hudirritationer. Parfekt inför sommaren eller om man tex ska utomlands! även för den som har jobbiga finnar att bli av med :)) Anmäl dig NU:
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/tavling-spot-stick.html#comment
Puuuuusss ! & det hade vart jätte skoj om du var med. =))

Svar: Jag ska kika in, tack för tipset! (:
Emelie Hedqvist

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Kuul att du är med och tävlar i min blogg :))! Hoppas allt är bra med dig. :)
Göra något skoj i helgen :)? KRAAAAM!

Svar: I helgen blir det nog mest plugg tyvärr. ^^ Ska du göra nå kul till helgen?
Kram! xx
Emelie Hedqvist

Sandra Saandriiie Åhfelt:

Kuul att du är med och tävlar i min blogg :))! Hoppas allt är bra med dig. :)
Göra något skoj i helgen :)? KRAAAAM!

Ebba:

Sv; Tack detsamma! :)

Anonym:

Riktigt fin blogg tjejen! =)
Har en frågestund just nu på bloggen & det skulle vara super om du kunde kanske lämna en fråga eller något? http://nemie.nu/2013/january/fraga-mig.html#comment

Kram på dig :)

Svar: Tack söta du. :)
Jag ska kika in.
Kram!
Emelie Hedqvist

trisiaa:

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? samt en NY och personlig header? Kika in på min blogg för mer info! Simpelt! Jag drar 4 vinnare nästa vecka!

Svar: Tack för tipset! Ska kika in (:
Emelie Hedqvist

trisiaa:

Kul att du är med i tävlingen:D
Om du vill ha en yttligare chans att vinna så kan du dela tävlingen i din blogg ! Bara ett tips! och lycka till :D

Svar: Jag ska tänka på det (:
Emelie Hedqvist

M E L L I:

Väldigt snygg ring, måste jag säga! ;)
sv: Visst är den sjukt bra =)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefint! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

tatoobitch:

Snygging där! :)

Svar: xoxo
Emelie Hedqvist

Jessica Persson:

Jag gillar din ring.
Är du medlem på någon eller några Harry Potter sidor?

Svar: Tackar. :D
Jag är med i några grupper på dayviews, facebook fan-sidor, pottermore och mugglarportalen. :) Är du medlem på några HP sidor?
Emelie Hedqvist

Erika:

Älskar toppen!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Bjelkert:

Allt bra med dig, sötan? :)

Svar: Allt är bara bra med mig. :) Själv då, allt bra?
Kram!
Emelie Hedqvist

Ida Bjelkert:

Sv: Skönt att höra! Jo men det är bra, söndagsseg bara :) Puss!

Kommentera inlägget här: