Dagens detaljer

Lockar, HP-halsband (som man kan köpa här) och supermysig tröja från Gina Tricot. 

Började skolåret med en mys-start, klädväg. 

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Ellerhur? :D

Haft en bra dag?

Svar: Jag har haft en mycket bra dag. :) Du då, haft en bra dag?
Emelie Hedqvist

Anonym:

Va roligt lycka till :)

Julia Jansson:

Hej !
var gärna med i veckans blogg på min blogg där du vinner en fet länkning,
http://janssonjulia.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html

kram!
ha en fortsatt trevlig dag. :))

Svar: Hej, tack för tipset. Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

leavanny.blogg.se:

SV: haha, det tycker inte jag xD

Svar: Haha, jaså? ^^
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

vilka fina bilder!

Svar: Tack söta du :)
Emelie Hedqvist

maya:

Hej! Supersöt blogg.
Kika gärna in på min om du har tid. Hoppas du gillar den och stannar i sånna fall.
Anmäl gärna din blogg till "tävling" där jag utser en blogg som jag fastnar lite extra för. Jag moteverar även varför jag just valde den bloggen..
Kram

Svar: Tack du. Jag ska verkligen ta mig en titt (:
Emelie Hedqvist

Elin♥:

Hej fin blogg, ställ gärna några frågor i min frågestund :D

Svar: Tack! Jag ska ta mig en titt (:
Emelie Hedqvist

Sara Hermansson:

Vill du vara med i veckans blogg? Superlätt att vara med! :)
http://sarahermansson.se/2013/january/veckans-blogg-2.html#comment

Svar: Jag ska definitivt ta mig en titt :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Sv; Tack så mycket ^^

erika:

vet inte riktigt vad som va fint hehe men tack ändå! :) mysig blogg!

Svar: Tack själv. (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: