Christmas break is over

Äntligen! Serierna är tillbaka. Igår, i USA, visades de nya avsnitten till revenge, once upon a time och happy endings. 3 serier som jag följer ganska väl.

Av dessa såg jag mest fram emot revenge, Emily Thorne's hämnd-planer är allt för spännande.

Har även längtat väldigt mycket till att få se fortsättningen av once upon a time, Captin Hook och Cora i Storybrook.. det kommer inte att sluta vackert.

Happy endings följer endast för att.. haha, jag vet inte. Den serien lyckas underhålla mig.

 

Jag har sett alla avsnitt och jag är inte besviken. Fortsättningen på dessa serier kommer nog att bli bra! 

Alla bilder är länkade, klicka på dom för att komma till bildkällan. 

♥Sanna♥:

Jag längtade verkligen efter once upon a time, Kapten Krok är ju bara för snygg..

Svar: Måste nog hålla med dig där ;)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: