Berofe I die - the Harry Potter edition

Alla bilder är länkade, klicka på dom för att komma till bildkällan. 

 

 

Känner mig lite ledsen just nu. Insåg att det endast är ett fåtal av dessa saker som jag faktiskt har en möjlighet att uppleva. Nåväl.. hitta Hogwarts ska jag i alla fall göra! 

cassandra gigel:

sv; Tack, desamma!

Julia Jansson:

Nu är veckans blogg avslutad, checka in och kolla om du var en utav vinnarna ! och anmäl dig till en ny omgång! :D
http://janssonjulia.blogg.se/

kram!

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

CATHERINE | bananflugan:

Hej! Kolla gärna in videon på min blogg där jag busringer mina vänner! Haha :D

Svar: Tack för tipset, ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Tänk om man kunde uppfylla allt det i sitt liv ^^

Vinnaren av dagens blogg är publicerad. Klicka dig in på min blogg för att se om det blev du.

Svar: Ja, eller hur!
Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Annie :):

av dom har jag bara sett alla filmer i sträck :)

Svar: Awesome! :D
Emelie Hedqvist

Tilda:

tack så mycket ! Allt bra?

Svar: Allt är bra med mig. :) Själv då, allt bra?
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Hogwarts är häftigt!!

Svar: Ja, verkligen! (:
Emelie Hedqvist

Julia:

Sv; Tack, va snäll du är, du med!!
Ja, lite små förkyld annars bra, själv? :)

Svar: Allt är bra med mig (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: