Valentine's day cards

 Alla hjärtans dag 2013. Även känd som forever alone day 2013 för mig. 

Jag har dock fått väldigt många söta alla hjärtans dag-kort idag. 

Ta er en titt på alla vackra kort: 

 

Och nu antar jag att alla undrar vem jag valde, som min valentine. 

Ingen slår Josh. Självklart är Josh min valentine. :D♥

 

Hoppas att alla söta läsare har en bra alla hjärtans dag! ♥

aschmanda:

sv: Tack detsamma sötnos! Åhh älskar Vampire diaries :) Damon <3 Han skulle blivit ens valtentine! .)

Svar: Åh, jag med. Ian är riktigt snygg<3
Emelie Hedqvist

Y À S M I N E:

RE: tack! Och det samma :)

danten89:

Tack detsamma =)
Följer du med once upon a time?=)
kram

Svar: Jo, det gör jag. Tycker att det är en riktigt bra serie :)
Emelie Hedqvist

MADDISENJ:

vilka fina kort!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Cajjo:

Sv; Tack så myckeT!! :)
Bloglovinbyte? :)

Glad alla hjärtans dag på dig med! :)

Svar: Jag brukar inte göra bloglovinbyten då jag inte direkt använder det, tyvärr.
Emelie Hedqvist

Helena:

Sv: tack :)

Helena:

Sv: tack :)

Majken Arzt:

Desamma!<3
bara bra, sj?

Svar: Jodå, bara bra (:
Emelie Hedqvist

natalies:

hoppas att du haft en fin dag :D

Svar: Desamma! :)
Emelie Hedqvist

Rhoda Alemayehu W Michael:

tack! glad alla ♥ dag på dig med!bloglovinbyte?

Svar: Tyvärr brukar jag inte göra bloglovinbyten eftersom att jag knappt använder det..
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: