Tell the world I'm here

I'm so happy right now! ♥

Jag förhandsbokade just Ulrik Munther deluxe-paket med signerad CD och med medföljande exklusiv tygpåse. Yäääy.  :D

Alla som förbokar deluxe-paketet kan även vara med och tävla om en lunch med Ulrik där man smyglyssnar på nya albumet. Tänk vad awesome att vinna det! Självklart anmälde jag mig, hehe. 

Läs mer om tävlingen här

I'm gonna win this, lol. 

Köp signerad CD här, eller här (finns säkert på fler ställen också). 

Köp delux-paketet här (ej hittat på andra ställen..).

 

Och jag kan ju inte låta denna fag pasera utan att säga grattis till sötaste Darren Criss som fyller 26 år idag. Happy B-day Darren♥

Anonym:

Va fult om du vinner! Haha antar du skulle typ dö av glädje? ;)

Svar: Haha, jag skulle hoppa upp och ned i timmar av glädje ;)
Emelie Hedqvist

B R O W N S U G A R:

Kul :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Maja -:

- taack!

Kommentera inlägget här: