One way or another - 5 days to go

Jag vet inte vad som händer med mig.. jag blir mer och mer av en directioner för varje dag. Lol. 

Nyss fann jag mig själv bli allt för excited över att se att det bara är 5 dagar kvar till en musikvideo med 1D's cover på one way or another. 

När teaser trailern till 1D in 3D släpptes var det ett riktigt fangirl moment för mig. 

Kanske behöver jag en intervention? 

 

Nej men seriöst.. längtar som tusan! Kan den inte bara komma ut nu?

 

 

I have a one direction infection

Bildkälla

Bettish ♛:

Sv: Haha aa! Haft en bra lördag?

Svar: Jag hade en väldigt bra lördag :) Själv då, hade du en bra lördag?
Emelie Hedqvist

M A T I L D A ♥:

sv. haha, man måste typ se honom live, bara för att han har blivit så känd typ haha ! :D

Svar: Haha, ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Josefin:

Nu är Veckans blogg utvald, kika in och se ifall det blev just du som vann! Om inte, anmäl dig på nytt!
Kram

Aurora:

Hej! Veckans Blogg är nu avslutad. Gå in och kolla om det blev du eller var med och tävla igen den här veckan! :)

http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-8-2.html#comment

Lifeaslina.webblogg.se:

- Åh tack!
Ska du på deras konsert i maj? ;D

Svar: Åh, jag önskar att jag skulle det.. men nej det ska jag inte. Ska du gå på den? :)
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: ja visst är den! allt bra? xx

Svar: Allt är bara bra. Själv då, allt bra? :)
Emelie Hedqvist

Elin♥:

SV: Tack så jättemycket! :)

amanda eveline:

haha, känner samma sak! 1D är grymt bra! ;)

Svar: Ja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Roxy - FOURBALLERS:

Nu är veckans blogg vinnaren utsedd, kolla om det blev du som vann! :D

Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

Titta in om du blev helgens blogg, Blev du inte?
Så har du chansen att deltai veckans blogg. Håll utkik på bloggen!:)

http://www.zofiejashari.devote.se/blogs/24815966/helgens-blogg-vinnarna-.htm#WriteComment

Kommentera inlägget här: