NEW IN

Efter en helt okej dag i skolan gick jag på stan en snabbis. Hade bara planer på att köpa boken 'the perks of being a wallflower', tyvärr hade dom inte med original framsidan så jag fick nöja mig med samma framsida som filmen.

Det blev lite spontan-köp också. Take a look:

The perks of being a wallflower, från akademibokhandeln - 89:-

Te, från Indiska - 39:-

Svart tröja, från Gina Tricot - 29:-

Vit tröja, från Gina Tricot - 49:-
FlizanLizan:

sv: tack men e frisk nu :P

Emelie Hellström:

Vilken fin blogg :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Izaberu イザベル:

SV: Jo :) Är allt bra?
Kram ♥

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? :)
Kram♥
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

åh the perks of being a wallflower är så bra!

Svar: Det håller jag med om! :D
Emelie Hedqvist

emelie▲eyebe:

snygga tröjor!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: