Myspys

Melodifestivalen is back! Woho. Jag tyckte inte att nån låt var speciellt bra. Men 'gosa' satte sig ju på hjärnan, lol! 

Jag planerar att spendera resten av kvällen med en massa avkoppling och myspys. Ska nog titta på en Josh Hutcherson film och fortsätta leva fantasi-livet(läs verkliga livet) där han är min boyfriend. 

 

Tittade några av mina läsare på melodifestivalen ikväll? Hoppas att ni har en bra kväll♥

Aurora:

Hej! Lust att vara med i Veckans Blogg? :) Länk:
http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-v-5.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer :/

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

evelina:

Svar: Hittade dem på google men googla på rymdtights! :)

ebba :

helgens blogg är nu avslutad och vinnaren har nu länkats på min blogg, kika in och kolla om just du vann !

Anneli:

Hittade 2 låtar som jag tyckte var helt okej. Det kunde ju varit sämre. Hoppas du hade en mysig lördag!

Svar: Sant, det hade kunnat vara sämre. Vilka var låtarna som du gillade? Tack desamma! :)
Emelie Hedqvist

Monia - mamma till Tuvalie:

Tävla om ett egendesignat smycke i min blogg :) Du får såklart välja text och färger helt själv. Kika in och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-egendesignat-smycke-fran-linea-skonhet-design-2.html

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jag tittade ^^

Svar: Kul! :) Några favoriter?
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Sv: Nja, nej inte riktigt. Det var mycket prat så jag hann inte ge alla bidrag en ärlig chans. Hade du någon favorit?

Svar: Ah, okej. Nej, inte direkt.. jag var inte så förtjust i nån av låtarna ^^
Emelie Hedqvist

Rööön:

Sv; Haha elr hur!?:P

- sandra eriksson Δ:

svar: tack så jätte myvket! :)

Kommentera inlägget här: