Lögner

Jag varnar för pretty little liars(serie) spoilers. 

 

Igår kom äntligen min efterlängtade bok -  lögner. Även känd som den första boken i pretty little liars serien. 

På tal om PLL, senaste avsnittet gjorde ganska ont att titta på. Att se Spencers reaktion när hon såg Toby, det var heartbreaking. R.I.P Toby ♥ Men jag läste att det faktiskt finns en liten gnutta hopp, han är bara död enligt Mona. 

 

Idag inledde jag dagen med att vakna klockan 7.45! Allt för tidigt. Sen bar det av till gymmet, mötte upp Nora och vi biffade till oss lite. Väl hemma har jag inte gjort mycket, tittat på new girl och druckit en massa te. 

Ikväll blir det bio med Hanna och Jenny, mysmys. 

 

Inlägget är redan för långt, så jag lämnar er nu. Hoppas att mina söta läsare har en bra dag. ♥

Isa:

låter spännande:)

Sv: ja super mums:D

Emelie:

Sv. Jo visst är den, riktigt nöjd med köpet!
Det är bra med mig, sjdå? KRAMIS

Svar: Bara bra med mig med :) Kram!
Emelie Hedqvist

ebba:

sv: allt är bra med mig själv då? :)

Svar: Bara bra med mig med :)
Emelie Hedqvist

leavanny.blogg.se:

SV: tack :D

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Hihi tack så mycket! är allt bra annars?:)
kram

Svar: Allt är bra med mig :) Själv då, är allt bra?

Kram
Emelie Hedqvist

Inga-Linn:

Sv: TAck så mycket:)

alice:

de va de hihi!

∞Ellen:

sv: Ja, eller hur! :)
Det är toppen! Själv? ^^

Svar: Allt är bara bra med mig :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: