♥Inspiration♥

Veckans inspiration: Ringar 

Bildkälla: We♥It 

Tova - UNBEATEN.SE ♥:

SV; Tack så mycket! :D Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig. Själv då, allt bra? (:
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

ögongodis!

Svar: Agreed (:
Emelie Hedqvist

Johanna:

Sv. Tack så jätte mycket! Allt bra med dig? :D

Svar: Allt är bara bra med mig. Du då, allt bra med dig? (:
Emelie Hedqvist

Malin "Pinkpiercing" Johansson:

*svar:* Det va jättegott också :)
Vad görs?

Svar: Jag målar naglarna och lyssnar på musik.
Vad gör du då? :)
Emelie Hedqvist

ida munther:

sv; haha eller hur, ser att du gillar serier jag tycker om! :D vampire diaries till exempel och glee och pretty little liars, är besatt av dem!

Svar: Åh, jag är också besatt av dom serierna :D
Emelie Hedqvist

Wilma:

Fnfin blogg du har!
Kramisar (:

Svar: Tack söta du (:
Kram!
Emelie Hedqvist

Malin "Pinkpiercing" Johansson:

*svar:* Sitter och chillar bara :)

jenny :

åh den där faith ringen skulle sitta fint just nu! love it.
sv* visst är dom! :)
kram

Svar: Fina ringar allihop :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

älskar we♥it

Svar: Åh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Vad fint! Har du gjort collaget själv?

Svar: Vist är det fina accessoarer! Jo, det har jag gjort själv. ^^
Emelie Hedqvist

Emilia ▲:

sv: Tack så jätte mycket! (:

Hoppas du haft en bra dag!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★:

underbar inspo!

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra T:

fint!

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar. tusen tack!

elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Hevanov:

Sv:Ja det var ju synd att hon åkte ut. :( Men då får vi väl hålla tummarna för Shams. ;)
Kraaam!

Kommentera inlägget här: