I just can't do this anymore

Study break! 

Åh, vilken underbart tråkig dag. Engelska "prov", spontan redovisning i nk(usch), historia plugg

Fanns dock några ljusa tillfällen idag.. biljetter till beautiful creatures och silver linings playbook släpptes - woho! Taggad för bio. PLL avsnittet var riktigt bra, tycker att mina Alison/Courtney teorier stämmer ganska bra just nu. 

 

Jag tror att min plugg-paus är över. Tillbaka till de härliga romarna och grekerna. 

Hoppas att mina söta läsare har en bra dag. 

Me after 15minutes of studying...

Bildkälla

patriciac.blogg.se:

- Tack så mycket.

Hoppas du sover gott och får en fin torsdag sedan när du vaknar

Svar: Tack desamma! :)
Emelie Hedqvist

Anneli:

Vilka mer var -A i PLL?

Svar: I serien är Toby och Mona avslöjade som A. Finns dock fler i böckerna (:
Emelie Hedqvist

ebba:

har just nu helgens blogg uppe på bloggen , va gärna med i den :)

Svar: Tack för tipset, jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Martina:

A verkligen spännande PLL, å idag kommer Vampire Diaries senaste ut :DD

Svar: PLL är superspännande! :)
TVD avsnittet var mycket bättre än förväntat måste jag säga.
Emelie Hedqvist

Madeleine - I always do it my way!♥:

Hoppas du får en fin helg! :D

Var gärna med i Veckans blogg! :)
http://madelajnee.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

kram!

Svar: Right back at ya! :)
Tack för tipset, jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R | FOTO:

Haha åh vad jag känner igen mig i bilden!

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

amanda:

älskar såna där bilder :D

Svar: Jag med :)
Emelie Hedqvist

Martina:

Synd bara att de känns som de står still lite i TVD medans PLL levererar gaaaaalna nya intriger :D

Svar: Jag får nog hålla med där. Men det senaste TVD avsnittet var lite bättre än de tidigare under säsongen - kanske återhämtar de sig! :)
PLL fortsätter vara awesome som alltid måste jag säga.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: