Hjälp mig - få en länk

Just nu är jag med i en liten nailart-tävling hos your nailerystore. 

Priset är 200:- presentkort på deras hemsida, något som skulle sitta fint då jag gärna köper upp allt de har. 

En vinnare kröns genom flest likes på bild på fb. 

Om ni skulle vilja hjälpa mig med att ge mig en liten like så belönar jag er med en länk i inlägg som publiceras på söndagar. Kommentera bara här med namn och blogg. 

 

Tack på förhand. 

Klicka på bilderna för att komma till tävlingen på facebook. 

Celina, Cajsa & Julia:

wow har du målat dom där naglarna!?:o
Sv; tack så mycket sötis:)

Svar: Yes, det har jag :D
Emelie Hedqvist

Josefin:

sv. Tack fina du!

Elin:

wow fina naglar!
sv: ja de var superbra shopping där:)!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Aurora:

sv: Tack för tipsen :)

alice:

tack!

modella:

Hej tjejen!

Jag har gjort ett väldigt personligt inlägg på min blogg och det skulle vara grymt om du kunde slänga in era tips/råd, respons eller berätta om något tufft du handskas med eller har gjort. Annars så kan du bara kommentera och säga hej! Självklart så kommer din länkning med i bloggen när du ställer din/dina frågor eller ger ut din story.

http://modella.blogg.se/2013/february/aven-om-de-kraver-misstag-ibland.html

Det skulle vara guldvärt, kram!!

sanna:

sv: ja skit snygg, bara sommaren som saknas nu!

Nelly Stigh:

tack:)
visst gör man!
kraam

Lalitta - lillmatte till Sheltie:

sv: Hihi jaa :)

Amalias.Se -fotogalen bloggare:

Hejsan!
Har du haft en bra dag?
Tänkte höra om du ville Göra ett bloglovin eller länk byte?
Men jag har inte blogg.se så kan inte se om du svara på frågan här, så svara gärna på bloggen om du har lust!
Jätte fin blogg!
Kram

Sarah Persson:

Det var det! Hade du en bra dag? :)

Svar: Jag har haft en väldigt bra dag, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Självklart gillar jag ^^

Svar: Tack Malin :)
Emelie Hedqvist

Olympia Thurfjell:

Vilken härlig blogg.
Har du haft en fin dag?

Svar: Tack söta du! Jag har haft en väldigt fin dag, so far. Hur har din dag varit?
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: