Chick flicks marathon

Mina favoritfilmer - alla filmer som är lite för gulliga och lite för romantiska, alla filmer som har kärlek som bildas alldeles för snabbt och alla filmer med lyckliga slut eller slut som man får gråta lite till. 

 

När man inte har en kärlek att spendera alla hjärtans dag med kan man alltid göra som jag. Titta på en massa kärleksfilmer och låtsas att det är en själv som är med i filmen. Alltid lika kul. 

Idag har jag haft ett riktigt chick flick maraton. Jag avslutar kvällen med filmen 'valentine's day'. Taylor Lautner är så söt i den filmen

Happy valentine's day♥

Malin Wederberg:

Åh :D Så många bra!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Eriica:

Hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag fina du! :)
kramar♥

patriciac.blogg.se:

Haha, hade lätt velat ha en film kväll med dig med alla de där filmerna:)

Svar: Väldigt bra filmer det där :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

kul med filmtips :)

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

åh jag gillar också sådana filmer:)

Svar: Dom är riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Linnea:

sv: Tack så jätte mycket. Vår alla hjärtans dag blev väldigt bra igår :)
Hoppas du själv hade en bra dag och kväll!! :)

♫♪ sandra T:

mysigt!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

Såg en del av mina favoriter i högen :D
Gillar!

Svar: Många riktigt bra filmer :)
Emelie Hedqvist

Ghadia:

va mysigt!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Jonna och Sofia:

Är det din favorit film??

Svar: I den där högen finns en och annan av mina favoriter, ja :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: