Snow nails

Näst sista juldesignen för 2013. Kan erkänna att jag inte har nån aning om vad jag ska ha för design på julafton, någon som råkar ha nå tips på vad jag kan måla? 
Hur som helst, till den här designen ville jag fokusera på snöflingor, tycker att det kan bli väldigt fint på naglar. Här är resultatet: 
Cajsa:

snyggt! :D

sv. härligt att du gillade dem! :) God jul på dig!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Alice :

Sv: åh tack!
Men gud va fina naglar :D

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

julia:

så sött:)

Svar: Tack du! (:
Emelie Hedqvist

Moa Andreasson:

Riktigt snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin:

såå fina!

sv; god jul på dig med:)

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Sandra SG:

snygga naglar!

Hej på dig! Jag har antagit en utmaning jag fick av en annan bloggare och jag har nu valt att utmana dig! Direkt till utmaningen: http://sategu.se/2013/december/blev-utmanad-av-emmesphotosbloggse.html#comment

Svar: Tack du!
Jag ska helt klart kika in det ^^
Emelie Hedqvist

Sandra SG:

Hej på dig! Jag har antagit en utmaning jag fick av en annan bloggare och jag har nu valt att utmana dig! Direkt till utmaningen: http://sategu.se/2013/december/blev-utmanad-av-emmesphotosbloggse.html#comment

Johanna - A dream as a model ♥:

Hej! Hoppas du hade en riktigt bra julafton :D

Svar: Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

Frida:

Vilken söt snögubbe du fick till!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh va fina!

sv: åh tack, god jul!
kramis♥

Svar: Tack snälla (:
Emelie Hedqvist

Johanna Gustafsson:

åh vad duktig du är! Superfina!

Svar: Tack så väldigt mycket! :)
Emelie Hedqvist

Rebecca Nilsson | Just be yourself!:

Har du gjort dom naglarna? Hur lyckades du få det så bra?:)

Svar: Skulle vilja tacka mina härliga och smala penslar för det, hehe :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Så himla snyggt!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: