Only you could make vengence so beautiful

Kanske råkade beställa en t-shirt med det citatet, loved it! 
Jag skulle vilja ta ett moment och bara försöka förstå all dessa crazy mid-season finales som har ägt rum under de senaste veckorna. Holy shit. 
Revenge och deras bröllop, once upon a time och deras nya förbannelse, himym och deras ynka 5 avsnitt kvar, grey's anatomy och April's bröllop, ouat in wonderland och den nya anden, the walking dead och alla döda, supernatural och den hemska Gadreel. Sen är ju säsong 3 av awkward slut och säsong 4 kan inte komma snabbare. 
Bara jag som har svårt att smälta allt detta, haha? Säg ja så att jag vet att jag inte är helt ensam. 
Nathalie:

sv: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :-D Längtar du mycket tills imorgon nu eller? ;-)

Jennifer:

Tack så mycket!

angelica :

Sv: åh tack så mycket :D

Caroline:

Bra citat! :)

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, visst är det!! :D God jul =) Kram!!

Emma:

Svar: Tack snälla! :)
God jul på dig! :)
Kram

Svar: God jul!
Emelie Hedqvist

emma ♣ :

god jul på dig <3.

Svar: God jul ♥
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

God jul! :D

Svar: God jul! :)
Emelie Hedqvist

Celine:

- Tack så mycket! :) God jul!

Svar: God jul (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

Älskar revenege! Och god jul (:

Svar: Superbra serie ^^ God jul!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: