Naglar 2013

Ni som följt bloggen under en längre period vet att jag har gjort det till en grej att i slutet av året gå igenom alla bilder jag tagit på mina naglar.
2013 blev det hela 87 designs! Jag är inte den som gärna skryter om hur duktig jag är på något, men jag är faktiskt väldigt nöjd med dom flesta designs från det här året. 
2013 i nagel-form: 
Har ni nå förslag på saker som jag kan måla i framtiden? Kommentera gärna! 
OLIVIA:

herreguuuuud, du är ju sån kung på att måla naglar. Helt kär i varenda design!!
kramis♥

Svar: Ååååh, tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

snygga :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

hanna:

riktigt snygga naglar!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

riktigt fina :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Wow, så många cool kreationer! :)

sv: Men ja haha.. håller med! :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Åh herregud så coolt! Har du någon Harry Potter-design? Vill se närbild ^^

Svar: Åh tack snälla! Självklart blev det någon HP design :D Här har du inläggen som jag skrev: http://ewelies.blogg.se/2013/july/harry-potter-nails-2.html & http://ewelies.blogg.se/2013/may/harry-potter-nails.html
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vad använder du när du gör tunna linjer? :)
Jättefina designer förresten!
SV: Tack dsm! :D


Svar: Oftast separata penslar, ibland nail art nagellack :) Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh gud vad fina, så duktig du är!

Svar: Åh tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

johanna:

vad snygga!:D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Tackar :)

julia:

snygga :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Frida:

Du är verkligen superbra på det där med att måla naglar!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Du är verkligen grymt duktig :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Massa fina naglar ju :)

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Alicias FOTOBLOGGღ:

Oj, du är sjukt duktig. Jättefint! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

du är grym på att fixa naglar! :)

Svar: Åh tack!!
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja verkligen, hade en toppen sommar!! :D

Johanna Gustafsson:

åh så fina!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

coffeeandcupcake.blogg.se:

Är de dina äkta naglar som du lyckas hålla långa hela tiden? Riktigt snygga iallafall :)

Svar: Japp det så är det, hehe ^^ Tackar!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: