Mitt 2013

Ja tänk, nu är det snart ett nytt år. Det är läskigt hur snabbt tiden går! Tänkte ta och blicka tillbaka på mitt 2013, har varit ett ganska bra år :)
- Första designen 2013 
- Lockar och Harry Potter första dagen i skolan 
- Hängde med Nora
- Läste beautiful creatures och älskade vanilj-te 
- Läste the perks of being a wallfloer och drack massa äpple/kanel te
- Firade alla hjärtans dag med filmer, hehe #ForeverAlone 
- Hejade på Ulrik
- Spenderade sportlovet mestadels med Nora i det fina vädret
- Firade Noras födelsedag 
- Gjore Anton och Ulrik naglar som blev väldigt upskattade 
- Färgade håret 
- Firade påsk i stugan
- Vi fick se saker från catching fire 
- Älskade min musse tröja och lockar i håret
- Köpte mina favoritskor 
- Hittade bästa tekoppen och charmigaste klänningen
- Valborg
- Massa supernatural 
- Helt plötsligt kom sommaren
- Dansuppvisning
- 1:a juni blev det premiärdopp 
- Mumsiga fruksallader 
- Midsommar 
- En dag i Piteå
- Träffade Anton Ewald 
- Målade bodor 
- Blev 17 år
- Hängde med lillkusin 
- Sommaren fick några fina dagar
- Skolan började och jag bytte klass 
- Försökte mysa så mycket som möjligt 
- This is us med Louice och Jennifer
- Höst 
- Skola
- Bokade biljetter till 1D
- Criminal minds återvände
- En favoritdesign! Supernatural kom tillbaka till mig 
- Snön föll och det var bara att ta fram mysiga kläder 
- Typ bästa inköpet iår, en black bear tröja 
- Vann en awesome tävling och fick häriga catching fire saker
- Stockholm med Jenny, bäst av allt var Bruno Mars konserten 
- Fick vitt och fint rum
- Snön kom och gick som den ville
- Gick på the hunger games night med Anna
- För mig är decmber mest bara en massa jul och mys
- Julbak med farmor 
- Julafton 
- Ingen jul utan cozy christmas! 
Tigerhonan:

Gott nytt år :)

Svar: God fortsättning! (:
Emelie Hedqvist

Julia:

Åh va snygg du var i rött hår!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Cassie :

sv: åh tack! förlåt för sent svar, har haft väldigt fullt upp och därmed tagit en paus från bloggen, hoppas du inte tröttnat! kram på dig

Ida:

Härligt år:)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna :

Hoppas du får ett bra år! Har du något nyårslöfte? :)

Svar: Tack desamma! Har faktiskt inte tänkt så mycket på det.. träna inför att springa milen ^^ Du då, några nyårslöften?
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Tack! Jag hoppas din jul och nyårsafton också var bra :P

Svar: Åh tack desamma!
Emelie Hedqvist

Jennah:

Tycker tiden går framåt i ganska lagom takt just nu :)

Svar: Härligt att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

emmah:

Så fina bilder:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh vilket fint år du verkar haft! kramkram

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: Tack hihi :) Hoppas du hade en bra jul och nyår :) Är allt bra?

Svar: Tack desamma! Allt är bara bra med mig, själv då?
Emelie Hedqvist

Emelie:

Du verkar ha haft ett grymt år! :D

Svar: Det har jag verkligen haft :)
Emelie Hedqvist

Elin:

åh så fint!! <3

Svar: Tack! :')
Emelie Hedqvist

Christina:

Såg ut som ett bra år :) Vilka snygga naglar du gör :)

Svar: Verkligen ett bra år :) Tack du!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: