Mellandagsrea

Självklart kan jag inte hålla mig borta från mellandagsrean, men samtidigt så försöker jag att spara pengar. Idag gjorde jag mitt bästa för att inte köpa allt för mycket, gick ändå helt okej, hehe. Dagens shopping: 
Passionsfrukt body butter från body shop // 8 härliga badbomber från lush - bombardino, christmas eve, cinders, father christmas, luxury lush pud, snowman, so white och star light star bright
Mysig tröja från Gina Tricot // Klänning från H&M 
Två träningslinnen från stadium 
Emelie:

Jätte fin klänning!!=)
SV:åh nej inte jag heller haha=)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Kul :)

Sv. Ja, verkligen :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

fina saker!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

schnyyyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Jag lyckas faktiskt hålla mig borta från mellandagsrean ;)

Svar: Bra jobbat! :)
Emelie Hedqvist

a g n e s:

ÄLSKAR den doften i body butter och allt som finns i det doften *_*

- ja verkligen :D allt bra annars? x
vilka fynd du hittade!

Svar: Jaaag med! Luktar verkligen underbart :')
Emelie Hedqvist

Hanna:

Åh, fin klänningen från H&M var. Har själv faktiskt inte köpt något på mellandagsrean. :)

Svar: Tackar :) Jaså, duktigt!
Emelie Hedqvist

Anna:

Grymma fynd ju! ♡

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

angelica :

det är svårt att hålla i pengarna när det är lägre priser än vanligt haha :D

sv: jaa hon är sååå grym :D

Svar: Haha, ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Anonym:

Härliga inköp! (:

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

fint ju! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alma:

Vilka bra saker, the body shops produkter luktar ju bara för gott, hihi! :)
sv: Jaa, visst gör dom! Har du några vs produkter och isåfall vilka?

Svar: Tack! Ja men visst gör dom! ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: