Julklappar

Japp, alla dom där awesome sakerna är nu mina. Jag känner mig alltid sådär lagom bortskämd under julen. Fick så många fina julklappar i år, typ allt jag önskat mig finns nu i mitt rum. 
Fick härliga harry potter saker, massa filmer, fina böcker, en hel del grejer till rummet, myskläder och sånt fint ni vet? Take a closer look: 
This is us, midnight memories, our moment parfym, our moment body lotion, our moment shower gel. 
Mys-sockar, pyjamas, mys-tofflor // VS body mist, doftljus
tbbt säsong 1-6, pll säsong 3, tvd säsong 4, Game of Thrones säsong 1&2 // Filmer
Massa härlig läsning nu till jullovet // Twilight smink, nagellack och sänglakan 
Hogwarts library, Helga Hufflepuff's Cup, Hogwarts writing quill, muggar // Objektivmugg 
 
Om det är något som ni också vill ha så är det bara att kommentera, jag ger er en länk, hehe ;) 
Cajsa Lindahl:

det är en fantastisk sida! :D SKAFFA!!!!! Du kommer nörda det hela nyår...xD hehehe

fannie karlsson:

sv: ja, det är kul att göra en årsöverblick och se allt roligt man hunnit göra :D hehe

fina julklappar :)
glöm inte att vara med i tävlingen som finns på min blogg! för nu har du säkert en massa fina julbilder att välja mellan :)
länk till tävlingen: http://fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

Svar: Tack!
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Loviza :

Fin blogg :))

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Åh, är det "Nyckeln" på bild? :D
SV: Ja, visst är det! Så skönt med ingen stress alls... (Eller julstressen är det nog ingen som går miste om.)


Svar: Yesbox, väldigt glad att jag fick dom böckerna ^^
Emelie Hedqvist

aina [fotoblogg]:

Jättefina klappar du fick :)

Svar: Det håller jag med om, haha ^^
Emelie Hedqvist

amanda:

fina och bra grejer :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

- tack :)

SARA:

Riktigt fina grejer :)

Svar: Ja verkligen (:
Emelie Hedqvist

caroline:

Oj, så mkt roligt och fint! :D

Svar: Men eller huuur :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Så mycket fint du fått!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Moa Andreasson:

Vilka bra julklappar!

Svar: Det håller jag med om! ;D
Emelie Hedqvist

Linnéa Alpsten:

Härliga klappar :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

julia:

fina saker :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Åhh TVD och PLL ska jag önska mig när jag fyller år i feb! :) Massor med fint verkligen! :D Kram

Svar: Åh så najs! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vilka fina julklappar du fick :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Vart är Harry Potter muggarna ifrån? Super fina! :)

Svar: Visst är dom! Jag tror min mamma sa att hon beställde dom från cdon, men jag har sett liknande på sf bokhandeln :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: