♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Julklänningar 
Bildkälla: We♥It 
Amanda:

Hahha tack så mycket :)

Malin:

Jag har utmanat dig på min blogg!:) http://maliinmattsson.blogg.se/2013/december/utmaning.html#comment

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Super fina bilder, verkligen härlig inspiration :)

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

sv: Det var det verkligen! Önskar dig en fortsatt fin dag! Kramar!

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Härlig inspo!

SVar: Texten är fin. Den kommer från serien House. :) Många av mina engelska texter på bloggen kommer därifrån. Jag relaterar mycket.

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Anna:

skulle dö för den glittriga nere i hörnet! ♡

Svar: Ja men du, samma här!
Emelie Hedqvist

Nicolina:

va fina :D

sv. va kul att du tyckte det :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Ella:

Åhh vad fina klänningar! :)

Svar: Ja men visst! :)
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Underbara! Älskar jul-klänningar :)

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: Tack :)

Caroline Blomberg:

åh fin inspo!
sv:tack så mycket! kramkram fina du!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

alexandra - stylealex:

fin fint!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: