Christmas holly nails

Jag har ingen aning om hur man översätter "christmas holly" till svenska, translate sa "juljärnek" men nå sånt har jag aldrig hört talas om, haha. Anyway, det är temat på mina naglar. Lätt och fint är det. 
Resultatet: 
Vill passa på att säga att 'the tea bag nail repair' verkligen funkar. En av mina naglar var så gott som borta, men nu är den hel och fin. Kan ni se vilken?
♫♪ sandra - en musikblogg:

fint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Marlene:

fina!:)

- ja:D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Hanna:

Så fint :)

Kolla mitt senaste inlägg, nominerade dig i blogaward!

Svar: Tack :D
Va kul! Ska försöka lägga upp mitt inlägg snart :)
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Snygga naglar! :D SV: Jaa, jag älskar London, har lagt upp bilder på shoppingen nu! ;) Kram

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Åh så fina!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

jonna:

snyggt!
Ja, jag gillade det väldigt mycket. :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Johanna :

Herregud, så duktig du är på att måla! Dom blev riktigt fina! :)

Svar: Åh tack så himla mycket :D
Emelie Hedqvist

Louise:

så snyggt! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Snyggt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh så fint (:

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: