Blogaward

Från Malin
1. Vad är ditt fullständiga namn?
 - Emelie Linnéa Hedqvist
2. Vad är din högsta dröm?
 - Jag vill resa, typ överallt
3. Om du fick en gratis resa vart du ville, vart hade du då rest?
 - Just nu står London väldigt högt upp på listan
4. Vad fick dig att skaffa en blogg?
 - Jag hade bilddagboken och sen kom soclog och jag bestämde mig bara för att skapa en blogg
5. Vilken av dina egenskaper är du mest nöjd över?
 - Jag är nöjd över det faktum att jag har ganska bra tålamod 
6. Favortiklädaffär?
 - Besatt av bikbok atm
7. Vad hade du valt att äta om du bara fick äta det resten av ditt liv?
 - Troligen något med pasta♥
8. Hur många barn vill du ha när du blir vuxen?
 - 2
9. Hur ska din drömkille/tjej vara? Beskriv.
 - Well min absoluta drömkille finner ni här. Men det kommer ju aldrig hända, så här har ni en beskrivning som är mer "verklig". 
10. Ser du upp till någon? Vem isåfall?
 - Jennifer Lawrence, underbar människa!♥ Och Demi Lovato så klart♥
11. Favoritapparna på mobilen?
 - Instagram
Från Sandra.
1. Vad gör du helst på din fritid?
 - Myser, hehe
2. Vad har du för planer inför 2014?
 - Stockholm och 1D i juni! Sen har jag inte planerat mycket mer, hehe
3. Vilket datum fyller du år?
 - 25/7 
4. Har du några syskon?
 - 2, lillasyster och lillebror
5. Hur mycket tid lägger du ner på din blogg om dagen?
 - Beror på, kanske 1 timme? 
6. Har du någon favorit låt som går om och om igen i högtalarna/hörlurarna?
 - Hoppar mest mellan Lorde - Buzzcut Season, One Direction - Happily, The Civil Wars - Eavesdrop och Imagine Dragons - Who We Are 
7. Var det kul att bli utmanad eller var det bara jobbigt?
 - Både och faktiskt, jag suger på att svara på såna här så..
8. Vad heter din/dina närmaste vänner?
 - Åh du vet, så poppis som jag är, lol. Nä men det är vännerna från klassen. 
9. Vem ringer du om du behöver prata med någon?
 - Jag är mer av en sms person, eftersom att jag typ aldrig har pengar så att jag kan ringa, lol
10. Vad har du för favorit mat?
 - Pasta! Och kyckling, gärna tillsammans. 
11. Vilka bloggar läser du dagligen?
 - Kenzas är den ända bloggen jag dagligen går in på, sen kikar jag in hos alla som kikar in hos mig 
Från Hanna.
1. Kan du spela något instrument?
 - Lol, nej, är ungefär lika musikalisk som en tondöv groda
2. Vad är det största som har hänt dig?
 - I mitt liv händer inte så mycket. Megan Hayes följer mig på twitter, #status. Nä men ärligt, jag vet inte, fick A i kommunikation, det var ganska stort
3. Hur beskriver du äkta vänskap?
 - Gettin' deep now, huh? Äkta vänskap dör inte
4. Beskriv dig själv med tre ord?
 - Blyg, trevlig, omtänksam? 
5. Om du skulle vara tvungen att leva på en maträtt resten av livet, vad skulle det vara?
 - Pasta, mums
6. Tre saker du inte skulle klara dig utan?
 - Internet, mat (duh) och pengar (I need to buy stuff)
7. Vad är det största som hänt dig?
 - Tror att jag nyss svarade på det, hihi
8. Skulle du klara dig utan internet i 1 år?
 - Ärligt, tror inte det, lite besatt
9. Lyckotal? 
 - 12
10. Drömresemål?
 - England, Nya Zeeland, Frankrike och LA
11. Vilken är den bästa årstiden enligt dig?
- SOMMAR♥
Jag har faktiskt blivit "nominerad", hehe, av tre personer och jag kunde inte riktigt välja ut vilken utav dom jag skulle svara på så jag kör alla i ett ganska långt inlägg.
Sen är ju halva poängen att man ska föra vidare detta, 11 nya frågor, 11 bloggar. Men det känns som om alla i bloggvärlden redan gjort detta, så jag fuskar. 
Elin (Fotoblogg):

Svar:Tack så himla mycket!

Älskar också sommaren :)

Svar: Sommaren är underbar :D
Emelie Hedqvist

isabella:

Kul att läsa! Vill också resa typ överallt haha! :D

Svar: Kul att du tyckte det! Ja men resa är ju typ det bästa som finns ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Intressant! Älskar att läsa Q/A :)

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Kul att läsa dina svar :)

Svar: Åh va kul att du tyckte det :)
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Kul att läsa! Gott nytt år på dig!!

Svar: Kul att du tycker det :) Gott nytt år!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Roligt att få veta mer om dej :)
Gott nytt år ^^

Svar: Kul att du tycker det :) Gott nytt år!
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

Nathalie Tegelstam:

Roligt inlägg, super kul att läsa :)

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; taaaack så jättemycket <3 Allt bra med dig?

MVH AmandaB

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: tack :D

Kommentera inlägget här: