Before I die

Sandra SG:

sv: tack för dina frågor, klickar in och lämnar dig en kommentar när svaren är uppe! :D

Marlene S.R:

- ja verkligen!:)

Frida:

Meddela mig om du någon gång bestämmer dig för att åka iväg på en resa och uppleva allt detta, då hänger jag med!

Svar: Haha, will do! ;D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

vad fina bilder
älskar såna bilder^^

Svar: Åh det gör jag med :D
Emelie Hedqvist

Linnéa Johansson:

Jätte bra lista, hoppas att allt slår in :)

Svar: Det hoppas jag med, hehe :D
Emelie Hedqvist

HJJONSSON:

Bra bilder :D

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

SVAR:
Taaack! :)

Celine:

- Kan man lugnt säga!

amanda:

bra bilder, vill också :D

Svar: Men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

HJJONSSON:

Sv. Åh tack! :D

emma ♣ :

vilken kul ide att lägga ihop alla dessa som en liten bucketlist, håller med om en del! :d

Svar: Kul att höra :D
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Så mycket man vill göra innan man dör, sjukt fina bilder! :) Kram

Svar: Ja men eller hur ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

Amanda Jönsson:

Vill oxå göra många saker där!

SV: Åh va bra hihi, tack :)

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja det var verkligen hur gott som helst! Har du bakat något julgodis än då? :)
Kram

Marlene S.R:

- ja!:D

Sandra SG:

jätte bra lista med bilder!
sv: ja jag hade en bra dag :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: Åh ja samma här haha, får se hur dem ser ut i verkligheten helt enkelt, om det blir silvriga eller guldiga.. men är som sagt en guldälskare;)kramar

Kommentera inlägget här: