1 år

Idag är det exakt 1 år sedan jag flyttade från finaste soclog hit till blogg.se. Jag var inte det största fanet av denna blogg i början, men jag har kommit till att gilla blogg.se lika mycket som jag en gång gillade soclog. 
Jag firar min bloggs 1års dag genom att ge den en ny header, haha, kunde inte låta bli. 
 
Anna:

Haha åååh älskar bilden på dig och josh ;) ♡

Svar: Haha, tack ^^
Emelie Hedqvist

Amanda:

God Jul på dig själv. Lite sent kanske med har haft fullt upp :)

Elin (Fotoblogg):

Sv: Tusen tusen tack!

Roligt, grattis till bloggen :)

Svar: Haha, tackar ^^
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Tack så mycket!! ♥

veronica eriksson:

Gud så mysigt! Vad fin :) Kramar

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

ååå hihi jättefiiint :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Grattis :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Jaa verkligen, superkul :D

Fint det blev!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Jag bloggade på metrobloggen för några år sedan och gillade inte blogg.se. Men nu gillar jag den massor! :) hehe Kram

Svar: Ja men det var liksom inte favoriten från början, hehe ^^ Kram!
Emelie Hedqvist

Boel:

Grattis bloggen :D

Svar: Hehe, tack ^^
Emelie Hedqvist

a g n e s:

grattis eller hur man säger haha :D

- åh glad jag blir :D
allt bra? x

Svar: Haha, tack ^^
Emelie Hedqvist

Ida:

Fint!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Jätte snygg design! ;D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: