Summertime sadness

Denna dag har spenderats i stugan i det fina vädret. Inomhus. För jag har faktiskt pluggat. Läst lite matte, jobbat lite matte och läst lite kommunikation (lite being the keyword, hehe). Känns lite tragiskt att det här kan vara de sista sommardagarna. Sommaren är ju den bästa tiden på året. 
Nu ikväll blir det movienight och jag har ingen aning om vad som händer imorgon. Hoppas att alla har det bra
↑ Några bilder från dagen. Önskar att jag hade kunnat sätta något bredvid den där spindeln, den var enorm!
Hannah Danielsson:

svar: tack så mycket! xx

Isabelle:

Känner också så, sommaren gick så fort..

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Clara:

Så fina bilderna längst ner är!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

frida:

Nu har vinnaren i veckans blogg utsetts, så kika in på min blogg och se om det var du! Om du inte vann kan du anmäla dig till den nya omgången av veckans blogg. :)

Nathalie:

hjälp mig med att kommentera vad just du tycker i mitt inlägg här: http://nathaliepelz.blogg.se/2013/august/vad-vill-ni-lasa.html#comment
hade varit guldvärt! kram (:

Svar: Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

- ja råkade komma över det klippet ja.. vidrigt av dom båda!

Svar: Ja, usch, inget jag vill se igen.
Emelie Hedqvist

Sara:

Fina bilder :D

Svar: Men tack du :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Duktig du är! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

linn:

sv: tack! :D

Melody Moonchild:

Så sjukt fina bilder! Och jag hatar när man försöker fotografera en spindel för att bevisa för någon hur stor den egentligen var, och så ser den pytteliten ut på bilden!

Sv. Men eller huuur? :') Troye och Tyler är verkligen jättesöta ihop!

Svar: Tack så mycket! Haha, ja men eller hur, det suger verkligen ^^
Emelie Hedqvist

CECILIA:

sv: visst är det? :D
xoxo

Madeleine:

fina bilder!!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Härliga bilder och hoppas pluggandet gick bra :D

sv: åh precis!
kramisv♥

Svar: Tack så mycket, kram!
Emelie Hedqvist

Milina:

Vackra bilder :)

Svar: Tack du :')
Emelie Hedqvist

Lowa:

Hoppas att du fick lite plugg gjort!

Svar: Ja, det gör det och den var bra :)
Tack så mycket, vad kul att du gillar bilden!

Svar: Det fick jag allt ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: