Departure of Summer

Den tredje serien som jag började följa denna sommar var switched at birth. I 3 veckor har jag väntat på varje avsnitt, precis som alla andra. Riktigt bra serie det där. 
Idag kom sista avsnittet av säsong 2 ut, ett av dom bästa avsnitten måste jag säga! Kan knappt vänta till säsong 3, tänker hålla hoppet uppe för Bay och Emmet(screw you Ty). 
We know how John and Katherine feel about the wedding news!
Bilderna är länkade. 
Olivia Magnusson:

Har aldrig hört talas om den serien faktiskt :D

sv: åh taacl :D
hah, ja sommaren är nog de flestas favvo månad :D
kramis♥

Svar: Riktigt bra serie, värd att kolla på :) Kram!
Emelie Hedqvist

Malva Nyström:

- tack! (:
allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

filippa:

sv: jag också! :)

Sanna Widman:

Hejsan :)
Nu är äntligen vinnarna i veckans blogg uppe efter ett litet "uppehåll".
Kika in om du blev en av vinnarna och anmäl dig gärna igen!
http://sannawidman.se/2013/august/veckans-vinnare-ny-omgang.html#comment
Hoppas du får en bra Söndag :)

AW - Fotograf:

Åh tack du :)

Simone Hallberg:

Tack så jätte mycket! :)

Amelia:

Sv: Taack <3
Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

SV: Gott var det också :)

Åh jag kollar också på switched at birth fast jag såg det sista avsnittet förra veckan däremot ^^ Håller med det var ett riktigt bra avsnitt! Dock gillar jag Bay och Ty tillsammans men i slutändan vill jag nog se henne och Emmet tillsammans :P Men jag hoppas att Ty klarar sig...

Svar: Riktigt bra serie alltså! :) Jag hoppas också att Ty klarar sig, men i slutändan ska jag hoppas att han och Bay inte hamnar tillsammans ^^
Emelie Hedqvist

Ida ♥:

Sv: hihi tusen tack! :D kram

-A:

Det är en bra serie.

Svar: Ja, eller hur :D
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Vad fin inspo

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: