Catching Fire tribute banner

Remember who the enemy is. 
Under en och en halv vecka har det släppts bilder på våra älskade tributes i catching fire. Nu är bilden fullständig som jag förstått det. And I love it. Finnick/Sam är för fin! 
Kan knappt vänta på filmen nå mer. 
82 dagar kvar till catching fire!
☆Z I N J A☆:

längtar!

Svar: Jag meeeed ^^
Emelie Hedqvist

Fanny :

åh så roligt, längtar!

sv: tack så jättemycket, detsamma! :)

Svar: Jag längtar jag meeed ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

längtar!

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Ellinor:

SV: tack så mkt! :)
allt bra? =)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

malin:

åh längtar! :D

-samma hääär! :D

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

Fatma:

Ska bli spännande att se! :)

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Nice! :D

sv: Åh, tack så mycket! :D

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Anna:

ÅH va spännande! ♡

Svar: Men eller hur! :')
Emelie Hedqvist

Olivia:

Can't wait!

Svar; Tack så himlans du! :))

Svar: Inte jag heller ^^
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Längtar sååå

Svar: Åååh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Skoj! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det muntrar ju alltid upp liksom :D Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram

Svar: Idag blir det inte mycket skoj, först skola nu pluggande ^^ Ska du göra nå kul då? Kram!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: