99 dagar kvar

Catching Fire spoilers finns med i inlägget. 
Kan vi bara ta en sekund och uppskatta att idag är det endast 99 dagar kvar till catching fire kommer ut på bio i Sverige. 
Förra veckan fick vi veta att Coldplay släpper en låt till catching fire soundtracket, Peeta kan simma i filmen, Bonnie, Twill och Darius är dessvärre borttagna från historien och vi fick för första gången se Katniss i svävaren som tar henne till arenan. 
Idag blev det bekräftat att världspremiären kommer hållas i London den 11/11. 
Kan knappt vänta mer till denna film! 
Natalie Salazar:

hmm vad handlar den filmen om?

Svar: Det är uppföljaren till hungerspelen, så detta är tiden som Katniss och Peeta spenderar efter de 74e spelen! Riktigt bra bok, hoppas på riktigt bra film :)Här har du en trailer: http://ewelies.blogg.se/2013/july/the-hunger-games-catching-fire-theatrical-trailer.html
Emelie Hedqvist

Sara - Mamma till Nova&Levin:

Javisst är dom fina. :D

B E A:

Åhhh, jag vill se den nu!:)

sv: hihi, tack så jättemycket! Kramisar<3

Svar: Åh, samma här! :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Hoppas verkligen att den här blir lika bra som boken, blev så sjukt besviken på den första delen!

SVAR: Tack så mycket fina du :)

Svar: Jag håller med! ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Yay, längtar :D

Svar: Me too! :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

Åh är så sjukt taggaaad!

Svar: Jag med! :D
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

- Jaa det tycker jag! Speciellt nu när skolan börjar! :D

bookofems.blogg.se:

LÄNGTAR!!!

Svar: JAG MEEED :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Längtaaar!!

Jasmine Lundvall:

Längtaaar!!

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Spännande! :D

Svar: Eller hur!
Emelie Hedqvist

Louise :

Ja jag älskar frukost :D

felicia:

Sv: tack :)

Ne va tråkigt haha ;(

Adriana Aroose:

sv: tack så mycket :)

Cilla:

Längtar tills den kommer ut! Har läst boken, synd att de tar bort några av mina favoritkaraktärer..

Sv: Ja, jag med. Tack!

Svar: Längtar också! Ja, eller hur, kommer sakna Bonnie och Twill!
Emelie Hedqvist

bbecka:

sv: tack så jätte mycket söta du! allt bra annars? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: nej inte alls :(

Karin Lygnersjö:

ÅH som jag längtar! Är glad att jag inte såg den direkt när den släpptes för då hade jag nog haft ännu mer abstinens ^^
Sv: Ja men eller hur! Tyckte också det var en skitrolig grej, var bara glad över att bli utmanad :)

Svar: Jag längtar jag med! Jag gick på premiärsdagen, har väntat allt för länge på catching fire nu, haha ^^
Emelie Hedqvist

Liinn ♥:

OMOO! Måste se den när den kommer ut!

Svar: Ooh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Hej, allt är bara bra. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Åhh som jag längtar!! :D

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Vad fina ni är. Fet nice outfit

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Maya Persson:

ÅÅHHH längtar så j************************** mycket, hahah

Svar: Jag meeeed, går typ inte ens att beskriva hur mycket jag längtar ^^
Emelie Hedqvist

Maya Persson:

SV: Iknow! den är såååå grym!

FrökenTV, bloggen om tv och film:

inte långt kvar nu!

Svar: Nä, eller hur, bara 92 dagar kvar nu ;)
Emelie Hedqvist

victoria:

ÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR!! Efter att ha läst böckerna vill man inget annat än att se filmerna. Kommer säkert sitta skitnervös trots att man vet i princip vad som ska hända haha. Åh.

Svar: Jag längtar också! Håller helt med, haha :))
Emelie Hedqvist

Dana:

Längtar!

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: