Veckans shopping

Under veckan har det blivit några inköp, väldigt nöjd med vad som följt med mig hem. 
I torsdags hade BikBok 50% på allt, och eftersom jag delade en bild på instagram fick jag även en liten gåva där. 
Igår bestämde jag mig äntligen för att köpa världens sötaste tekopp från Indiska, har tittat länge på den och nu är den min. Happy. 
Idag när jag följde med mamma till stan fick jag en klänning av henne, bara för sött. 
Veckans shopping: 
//Linne - BikBok, 50:- //Örhängen - BikBok, gåva //Tekopp - Indiska, 79:- //Klänning - Gina Tricot, 199:-
Bella:

åh vilken fin klänning!

Svar: Eller hur! Riktigt nöjd :)
Emelie Hedqvist

TOVA:

SV: hihi ja!
åh vad fina köp älskar klänningen!:)

Svar: Tackar, ja visst är den fin ;D
Emelie Hedqvist

Carro - en emo/scene bloggerska:

Snyggt! :D
Sv; Eller hur! ^^ Kramisar Carro

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Den där klänningen är så snygg!

Svar: Eller hur, älskar den! :)
Emelie Hedqvist

DAISY :

Klänningen var ju inte lite härlig!

Svar: Visst är den, riktigt underbar :)
Emelie Hedqvist

Lovisa:

Snyggt! :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

tack :D

EMMAS!:

snyggt:D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Louise:

Kul med shopping. :)

Svar: Eller hur (:
Emelie Hedqvist

Tilda:

Vad fina saker! :)
Har frågestund på min blogg så om du har lite tid över får du jätte gärna fråga något. :)
Kram

Svar: Tackar! Jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Sanna:

Hejsan Emelie! :)
VIlka fina köp!
Nu är veckans bloggar dragna, kika in om du blev en av de och anmäl dig gäärna igen :)
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/april/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

enya:

Sv; ja eller hur! :) åh va fin kopp och klänning från gina!

enya:

Sv; ja eller hur! :) åh va fin kopp och klänning från gina!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Ida ( SYTER ):

Fina! <3

Svar: Tack<3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: