Typ av killar jag faller för

Jag har kommit fram till dag 14, nästan halvägs alltså. 
Så, idag ska jag prata om vilken typ av killar som jag faller för. Honestly, jag är inte säker på om jag har en typ eller inte. Jag gillar väl den där standard-killen som är allmänt charmig, snäll, söt och så vidare. Ett plus i kanten om han kan laga mat, spela gitarr, surfa och/eller är Josh Hutcherson. 
Bildkälla
Maja Sundqvist:

Sjukt fin blogg! Allt bra med dig? :D

Maja Sundqvist:

Sjukt fin blogg! Allt bra med dig? :D

Svar: Tack du! Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Haha det var faktiskt en typ sån-kille-jag-faller-för ;)

sv. Ja det var de :D
kramis♥

▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛:

SV: Eller hur! :D

Ha en awesome lördag ~

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Jeanette:

sv: Tack så mycket! :)

Celine:

Zac Efron <3

Svar: Åh, eller hur<3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: