Teaser teaser trailer: Catching fire

OMG! Ni anar nog inte hur mycket jag just fangirlade. Jag såg just 10 sekunder från den kommade hunger games filmen. Äntligen! ♥
Den 14/4 kommer hela teaser trailern ut. Jag längtar som bara den. 
 
Bildkälla
captivatedminds.blogg.se:

Svar: testa dom! Köp ett och se, gillar du det inte så är ju typ tre kronor inget slöseri ;)

Emelie:

Det var riktigt gott :D

Amanda Johansson:

Åh vad kul!! :)
Tack så mycket!

Moa:

ååå jag är helt kär i böckerna!

Svar: Åh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

Åh, jag har sett hungergames! Helt fantastiskt, jag är helt kär i den filmen! :D

Svar: Riktigt bra film! Har du läst böckerna också? Underbara :)
Emelie Hedqvist

Sofia:

Åh vad jag längtar tills den filmen kommer!!!
sv: tack så mycket, jag är riktigt nöjd :D

Svar: Jag meeed! Väntan är allt för lång. ^^
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

sv; hihi ja! :D

Carolina - Beridare på Stall Assla:

Herregud vad jag längtar!

Svar: Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

Elina:

SV: Tack ska du ha! :) Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här: