Serier som jag följer, har följt och vill följa

Igår nämnde jag att jag har lätt att bli för insatt i serier och filmer. Kanske är det ingen slump att jag följer, enligt mig, allt för många serier. På bilden nedan ser ni 15 serier, och jag är inte ens säker på att jag kom ihåg alla.. lol.
De serier som jag följer: 
Varför jag slutat följa serierna på bilden nedan är för att dom slutat sändas eller att jag tappade intresset helt enkelt. De serier som jag har följt: 
De serier som jag vill börja följa är ganska många. Jag anser att serier som tex gossip girl, 90210, one tree hill har så många säsonger att det skulle vara svårt att komma ikapp, och därför har jag aldrig gjort det. Kanske till sommaren? 
Men det här är helt klart serier som jag vill börja följa:  
(alla bilder är från IMDb)
angelica:

sv: HIhi jaaa den är superfin :)

ÅHHH du måste måste måååååste se One tree hill. VÄRLDSBÄST!!

Svar: Åh, nån gång ska jag helt klart börja se det! :D
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

du verkar också gilla tv-serier ser jag! då har vi något gemensamt! vilken är den absoluta favorit?
svar: tack så jätte mycket! xx

Svar: Åh, min absoluta favorit måste vara PLL, revenge kommer strax efter. Din då? ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

älskar supernatural!!

Svar: Verkar vara en riktigt bra serie :)
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

jo vars...:P
göres? :)

Svar: Gör inte mycket, pluggar lite ^^
Vad gör du då?
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) Allt bra med dig idag?? =)

Svar: Allt är bara bra. Själv då? ^^
Emelie Hedqvist

Little Mix - Fansite:

Härlig blogg! Hoppas att du får en fortsatt trevlig Måndag! :)

Svar: Tack! Desamma :)
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

gött.. :) inget...kom hem för inte så länge sen...så sitter bara vid datorn nu.

Johanna:

jisses! Det var inte dåligt med serier där inte :D

Svar: Haha, nä eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: