Senaste filmen jag såg och vad jag tyckte

Den senaste filmen jag såg var I am number four. Jag har sett den en gång tidigare och kände helt enkelt att jag ville se den igen. 
Jag gillar den filmen, varför skulle jag annars se den igen? Och hur snygg är inte Alex Pettyfer? Filmen blir 100 gånger bättre på grund av att han är med. 
 
"Aliens and their Guardians are hiding on Earth from intergalactic bounty hunters. They can only be killed in numerical order, and Number Four is next on the list. This is his story." - IMDb
 
Bildkälla
MartinaOlsson:

VINN EN RING I VALFRI FÄRG FRÅN ELENA STOCKHOLMS VÅRKOLLEKTION!
http://martinaolsson.myshowroom.se/31037/tavling-vinn-en-ring-i-valfri-farg-fran-elena-stockholms-varkollektion/

☆Z I N J A☆:

den är jättebra!

Svar: Eller hur! (:
Emelie Hedqvist

lindaniemi.blogg.se:

sv: tack så mycket! :) den filmen verkar vara skitbra!!

Svar: Riktigt bra film! :D
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

sv: Åh visst är dom :D

Malin:

Haha vad kul med en sån tidlinje :D^^

ida|foto:

tack så himla mycket :) så fin blogg du har, lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack du! Tyvärr använder jag inte bloglovin.
Emelie Hedqvist

Sandra:

Sv: tack! :D
Och fin blogg :)

Svar: Tack själv (:
Emelie Hedqvist

A G N E S:

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om det blev du, om inte? Anmäl dig gärna igen, skulle verkligen göra min dag. Puss och kram sötnos ♥

Koffe:

Jag såg också den filmen och tyckte den var helt okey. Visst det finns bättre filmer som jag har sett men den var inte dålig direkt. Men en film jag vill tipsa dig om är Upside Down! Den har biopremier i år om jag inte missminner mig. Den ska vara hur bra som helst!

Svar: Oh, tack för tipset! Den verkar vara ganska bra :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: