Mina favoriter på youtube

För tillfället följer jag mest brittiska youtubers. Mina brittiska favoriter är charlieissocoollike, jacksgap, zoella280390, pointlessblog and so on.
Amerikanska favoriter är nog kanaler så som thefinebros, jcksparrow, itskingsleybitch, jacksfilms och tyleroakley. 
Kollar inte speciellt mycket på svenska youtubers, men favoriterna är helt klart lillabloggen, ijustwanttobecool, tahultsbarn och simonlussetti. 
Några favorit-klipp från några favoriter. 
Sofie :

Sv: tack, detsamma! :D

ebba:

sv;ja :)

angelica:

Sv: åh taack du!
Ha en bra dag :)

Ebba:

Sv: Det var det också! ^^

jjohannaagrahn. :

Sv: hihi ja :) haft en bra dag?

Svar: Haft en väldigt bra dag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh jag tittar bara på youtube om jag vill se någon ny musikvideo då och då!:-)

Svar: Jaså? Följer inga personer eller så då eller?
Emelie Hedqvist

Amanda:

Och justdet, Simon Lussetti har jag gått i samma klass som!:-)

Svar: Åh, va kul ^^
Emelie Hedqvist

Maja Sundqvist:

- ja, det ska de verkligen bli! Hoppas du haft en bra dag! Kram :D

Agnes Eriksson:

ja eller hur! kram

Julia:

tycker också om Clara så himla mycket :D
sv: Åh , tack !

Svar: Hon är riktigt rolig ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: