Min celebrity crush

Så, min celebrity crush. Egentligen är jag kär i de flesta kändisar, men jag antar att det finns en person som står ut lite från mängden. Gissa vem, lol? 
Josh Hutcherson - såklart! Han är bara för fin. Verkligen tur att jag älskar alla hans charmiga filmer. 
Tumblr_lz5lu3ec7g1qe0vdqo1_500_large
Tumblr_m77lpckvau1r76r1wo1_500_large
Alla superfina bilder är länkade. 
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

SV: Åh tack så mycket! :)

Louise:

SV: Tack så mycket!

Malin:

söööt!

-ja men eller hur! Inget är finare än dom killarna alltså, älskar dom så :')

Ping Lowhngren:

Oh tack detsamma snälla du!^^ Hoppas du får en bra kväll ;)

Molly:

sv: tack! vad roligt att du tycker det! :)

Han är ju verkligen ögongodis! :)

Svar: Visst är han ^^
Emelie Hedqvist

Saga:

Sv: Ja, super skönt! :)
Bloglovinbyte?
Kram!

Svar: Jag använder inte bloglovin, så tyvärr kan jag inte gör nå byte. :/
Emelie Hedqvist

Saga:

- Okej då vet jag!
Kram! :)

Svar: Kram! :)
Emelie Hedqvist

Celine:

Han är så sööööt! :D

Svar: Eller huuur! :D
Emelie Hedqvist

A G N E S:

hej sötnos, nu är veckans blogg avslutad. kika in och se om det blev du! Om inte? anmäl dig gärna igen <3 lycka till!

Kommentera inlägget här: