Meningen bakom mitt bloggnamn

Mitt bloggnamn här på blogg.se kommer från mitt gamla bloggnamn från soclog - 3welie. Eftersom att man inte fick använda siffror i bloggnamnet här förvandlades 3 till E. 
Meningen bakom detta? Jag tror jag gick i 8an då jag kom på 3welie, vände upp och ned på bokstaven m och bak och fram för bokstaven e i mitt namn. Emelie - 3welie. 
Är inte 100% säker än, men jag tror att jag ska byta bloggnamn. Känner att behöver nå bättre. 
En header från sommaren. :') 
Sara:

Riktigt fin bild på dig!

Svar: Aw, tack :)
Emelie Hedqvist

Louise:

fina naglar du har i headern! :)

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Vendela Nilsson:

sv. ja eller hur!

Sofia :

Sv: Tack så mycket! :)

linn:

Nä men du behöver väl inte byta namn? ballt ju! :D

Svar: Haha, tack! ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

tycker dditt bloggnamn är bra :D

Svar: Aw, tack ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: