Hello april

Tanken på att det redan är april.. det skrämmer mig lite. Tiden går väldigt fort. 
 
För 1 år sedan var jag i USA, den 1 april spenderade jag på universal studios i Orlando och hade det underbart. 
Idag bjöds det på underbart väder i Luleå, jag och Nora tog till vara på det och satt i solen största delen av dagen. 
Nu blir det serie tittande, revenge och the walking dead. Är väldigt taggad på att se hur TWD kommer att avsluta denna säsong! 
April månad bjuder på snygga Cinna. 
 
233 dagar kvar till catching fire! 
eliin:

sv: ja, älskar dom!

allt bra med dig? :)

Svar: Jodå, allt är bara bra med mig :)
Själv då?
Emelie Hedqvist

Linnea:

Tack för din kommentar! Blev himla glad!

My:

Är allt bra idag?
Var gärna med i Veckans blogg (Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar) (:

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Linn Delwer:

Sv: Tack! Gillar din header! Så fin!
Gillar du hästar? :)

Svar: Tack så mycket (:
Väldigt fina djur, men jag har inget intresse för det.
Emelie Hedqvist

Sandra Eriksson-:

svar: åh tack så mycket! vad glad jag blir :)

Kommentera inlägget här: